Benefit Roller Lash

[English below]

Ik zocht al een tijdje een goeie mascara, en was dan ook actief op zoek naar een die voor een goede prijs toch een mooi resultaat bood. Die opdracht was niet zo simpel, aangezien er heel wat mascara’s op de markt zijn, die allemaal op hun beurt andere resultaten geven, en dus ook andere prijzen hebben. Ik had al meerdere keren bijna een mascara gekocht, maar dan toch laten liggen omdat ik de prijs te hoog vond en niet wist wat hun resultaat zou zijn en hoeveel mensen hem eigenlijk goed vonden. Dus besloot ik onderzoek te doen op internet.

Nu kende ik Benefit toch wel al even en wilde dan ook eens doodgraag één van hun producten uitproberen, dus besloot ik op zoek te gaan naar reviews over hun mascara’s. Ik zag een heleboel positieve reacties in blogs en op youtube, zowel voor de They’re Real Mascara alsook de Benefit Roller Lash Mascara. Er werd wel gezegd dat de eerste mascara nogal moeilijk te verwijderen was, dus besloot ik me maar meer te richten op reviews overDSC_0743_1 de Roller Lash. Tussen al de reacties, posts en videos die ik gelezen/gezien heb, waren er maar 1 of 2 slechte reacties dus dat was in mijn ogen toch een indicatie dat het de prijs wel waard was en besloot hem dan te gaan kopen. Dus de volgende dag ging ik naar de Inno en betaalde 25,15€ voor deze mascara.

Toen ik dan thuiskwam, moest ik hem meteen uitproberen en ik was ogenblikkelijk verliefd op deze mascara! Mijn wimpers waren zo veel langer, er zat meer volume in, ze waren zwarter en door al dit leken mijn ogen groter en leek ik gewoon meer ‘aandachtig’ dan zonder de mascara! Er staat trouwens ook op de verpakking dat het je wimpers meer volume geeft, langer doet lijken en je wimpers een mooie krul geeft. Dit is zeker niet gelogen!

DSC_0776_1

Kortom, ondanks dat het product iets duurder is, is het zeker zijn geld waard!

Saskia


I had been looking for a new mascara for some time, and had been actively searching for a mascara that produced good results for a good price. That task proved to be kind of difficult, as there are many different mascara’s on the market, for different effects and different prices. It actually occurred multiple times that I wanted to buy a mascara but eventually didn’t because it was either too expensive in my opinion, or I didn’t know how many people were actually happy with it or just because I didn’t know the results it would produce.

I actually have known Benefit for a while and really wanted to try out one of their products, so I went looking for reviews about their mascara’s. I came across a bunch of positive reviews on blogs and on youtube about both the They’re Real Mascara as well as the Roller Lash Mascara. I did find that an often recurring comment about the They’re Real mascara was that it was hard to get off, so I decided to focus more on reviews about the Roller Lash mascara. In all the reviews, blog posts and youtube videos I saw, there were only 1 or 2 (!) negative comments in total, which in my eyes indicates that it has to be worth the price and so I decided to go buy it. Thus I went to Inno the next day and got 25,15€ poorer by buying this product. [See first picture above]

Ofcourse when I came home, I had to immediately try it out and see it for myself if it was really that good as people indicated. It didn’t take me long to fall head over heels in love with this mascara! Not only did my lashes appear longer, they also had way more volume and were such a nice black! This all caused my eyes to look more open and I just looked more awake. It actually says on the packaging that it makes your lashes longer, gives them a nice curl and that your lashes appear to have more volume, this definitely is NOT a lie. [See second picture to see some results]

In brief, even though the Roller Lash mascara was a bit expensive, it is definitely worth the money!

Saskia

12 thoughts on “Benefit Roller Lash

        1. Ja die Maybelline, daar heb ik ook al heel wat goeds over gehoord! Misschien eens uittesten voor mijn volgende mascara 😉 x

Leave a Reply

