Baked highlighter by BE Creative Cosmetics

[English below]

Een paar dagen terug moest ik in de Ici Paris XL zijn voor wat spulletjes, en toen kwam ik op de makeup stand van BE creative cosmetics. Aangezien ik al enkele goede dingen gehoord had over hun nieuwe highlight en ik bovendien af en toe graag eens switch tussen highlighter poeders, besloot ik dan maar eens hem zelf mee te nemen en uit te testen.

DSC_0964_1
Het eerste wat me opviel in de winkel was hoe mooi de highlighter was qua kleur. Er zaten namelijke stukken in die gouder/meer oranje waren en
stukken die iets lichter waren en daar houd ik wel van.

Toen ik dan had betaald en thuiskwam, viel me bovendien ook nog eens op hoe mooi de verpakking was, niet alleen van de highlight zelf, maar ook van het doosje eromheen.DSC_0961_1 Het doosje waarin de highlight verpakt zat, is een mooie roze kleur met bloemetjesprint op en de verpakking van de highlight zelf is een mooi afgelijnd rond, matte zwart doosje. Dus ik was natuurlijk helemaal verkocht en besloot hem dan ook meteen te swatchen.

Het eerste wat me opviel is dat hij heel erg viel pigment gaf, ik moest er maar 1 keertje overgaan met m’n vinger om al een duidelijke highlight te zien. Dit merkte ik ook wanneer ik hem aanbracht op mijn DSC_0971_1gezicht. Dus zeker even opletten dat je niet teveel met je fanbrush erover gaat, of je kan wel eens ‘bright as a diamond’ gaan shinen :).

Als we dan naar de kleur kijken, geeft hij een eerder gouden highlight, wat ik persoonlijk wel fijn vind aangezien ik 1. nog enkel maar witte highlighters had 2. vind dat het er natuurlijker uitziet dan de witte highlighters.

Kortom, ik vind het een zeer fijne highlighter. Ik zou hem dus zeker aanraden aan anderen en zelf opnieuw kopen. 5 sterren krijgt ‘ie van mij!

Saskia


I had to go to Ici Paris XL a few days ago and came across the makeup section of BE creative cosmetics. As I had heard quite good things about their baked highlighter already and since I like to switch between highlighters, I decided to see it for myself and bought it.

The first thing that caught my eye in the store was the colour. There were parts with a more golden tone to it and there were also parts that were lighter colours, more to the whitish side of highlighters, but they made quite a stunning whole.

When I then got home, another thing that caught my eye was the beauty of the box it came in and the packaging of the highlight itself. The box it came in was pink with a flower pattern on it, which I absolutely love and the highlight itself is in this beautiful round matte black box. I was immediately sold (even more) and decided to swatch it.

The first thing I noticed when swatching it, is that it is really pigmented. It only took me one swipe with my finger to have it shining gold like there’s no tomorrow. This was also noticeable the first time I applied this highlighter to my face, and let me give you a tip: if you put this on your face, be careful to not swipe your fanbrush over the baked highlighter several times as you will be shining bright like a diamond with even one swipe! 🙂

Colour-related I am very happy with this purchase as 1. I only had white highlighters up until now 2. I find that it looks more natural than whiter highlighters (but that might be my opinion)

Overall, I find it a very lovely highlighter that I would no doubt recommend to others and repurchase myself!

Saskia

One thought on “Baked highlighter by BE Creative Cosmetics

Leave a Reply

