Mini Ofra lipstick haul!

[English below]

Wie me reeds volgt op instagram  heeft waarschijnlijk al gezien dat er deze week weer enkele nieuwe liquid lipsticks zijn toegekomen! Dit keer zijn het drie kleurtjes van Ofra Cosmetics, een merk waar ik overigens reeds vertrouwd mee was aangezien ik al een liquid lipstick (Mina) in mijn bezit heb. Een paar weken terug kon je reeds enkele kleurtjes pre-orderen op Beauty&Bobs  – je kan er trouwens steeds liquid lipsticks kopen, maar diegenen die ik wilde waren op dat moment out of stock 🙂 – en heb ik mijn liquid lipstick stash dus nog wat uitgebreid.

Na lang twijfelen, er zijn immers heel wat mooie kleurtjes, besloot ik dan te gaan voor Santa Ana, Miami Fever en New Orleans. Ondanks dat ik al heel wat rozere lippenstiftenDSC_1057_1 heb in mijn tas, besloot ik Santa Ana er toch nog bij te nemen aangezien het eerder een roze tint is naar de donkerdere kant toe en bij sommigen zelfs op een rode kleur lijkt. New Orleans en Miami Fever waren welkome toevoegingen aan de familie aangezien ik nog geen van die kleurtjes had. New Orleans is een lichtpaarse kleur (de pérfecte paarse kleur) terwijl Miami Fever eerder een donker oranje is.

Als jullie willen doe ik wel eens een uitgebreide review over dit merk en hun liquid lipsticks, maar kort kan ik jullie wel al zeggen dat dit een van de fijnere liquid lipsticks zijn in mijn ogen! Ze hebben geen nare geur, hebben een mooie kleur, zijn makkelijk aan te brengen en drogen nooit helemaal op waardoor ze je lippen ook niet extreem uitdrogen. Het enige nadeel is dus wel dat ze afgaan, ook wanneer je ze al enkele uren aanhebt, maar daar kan ik wel mee leven.

Ik heb ze snel ook even geswatcht voor jullie. Van links naar rechts : New Orleans, Miami Fever en Santa Ana :

DSC_1046_1

Saskia


If you follow me on instagram you might have seen that some new liquid lipsticks arrived this week! This time I got three new colours by Ofra Cosmetics, a brand I was already familiar with as I already had one of their liquid lipsticks (Mina). I pre-ordered and bought a few new colours a few weeks ago online and thus my stash become just a little bit bigger.

After a long hard mental battle about which colours to get – there are obviously many gorgeous colours – I decided to go for Miami Fever, Santa Ana and New Orleans. Even though I already have quite the collection of pink lipsticks in my makeup-bag I still decided to buy Santa Ana as it is a darker pinkish tone, even leaning towards the red side on some people. New Orleans and Miami Fever were welcome additions to my lipstick collection as I did not have any of those colours or tints. New Orleans is a light purple colour (the pérfect purple in my eyes), whereas Miami Fever is a darker orange tint.

If you want me to, I will extensively review this brand and their liquid lipsticks, but in short I can tell you that these lipsticks are one of the better liquid lipsticks of the ones I’ve tried. They do not smell funny, have beautiful colours, are easy to apply en never really dry out also meaning they do not dry out your lips that bad. The only disadvantage however, is that because they don’t dry completely, they easily stain and will still leave marks even after hours after applying them, but I honestly can live with that.

I did also quickly swatch them for you, as you can see on the second picture above. From left to right: New Orleans, Miami Fever and Santa Ana.

Let me know what you think!

Saskia

 

7 thoughts on “Mini Ofra lipstick haul!

Leave a Reply

